Håbo festdag

Den 31 augusti är det återigen dags för Håbo festdag, nu i lite annan form. I år arrangerar företag och föreningar festdagen och kommunen finns med som en samarbetspartner.

Håbo festdag är ett av kommunens årliga evenemang, där vi tillsammans med företag och föreningar anordnar en härlig dag med festligheter. I år projektleds och samordnas Håbo festdag av företag och föreningar. Med anledning av kommunens ekonomiska läge är kommunen inte huvudarrangör för Håbo festdag 2024.

Planeringen är i full gång och bland annat blir det Godisjogg, marknadsgata och scenframträdanden. Inom kort kan ni läsa mer om vad som händer på arrangörens egna webbplats. Vi kommer även att annonsera i evenemangskalendern på habo.se.

Tillsammans ser vi till att Håbo festdag 31 augusti blir en härlig dag!